5 april 2007

Mattöppet

Nej. Nattöppet ska det vara. Påsk, påsk, påsk och påsk. Nu går det In: Påsk! Det är det det är.. 4,5 dagars ledighet. Inte dumt. Fick inatt plötsligt londonsug. 18-19 grader och sol. Får se om nån vill sälja sin biljett. Maida vale och camden står på tur. Ska försöka hitta en avbytare. Nån som älskar stockholm och som vill bo här - så bor jag där då. Hotell i london är ju ingen lek. 800-1000 per natt för ett unket rum med fönster som inte går att öppna. I Maida vale bor en inbiten stockholm lover som jag träffade på ko samui. Vi bestämde att lånbyta. Men vi tappade bort varandra på escapefesten. Jag kan ta fotona med mig och leka detektiv.. Nu Hoppas jag bara att dottern kommer hem. Det är ju det viktigaste.

[Senare, 20:02: Nattpasset heter programmet. Påsk heter helgen. Dottern kom hem, om än sent eller tidigt eller vad man kallar det nån gång efter lunch.]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar