29 december 2006

Mardrömsnatt

Haft mardrömmar: Tänder som smulas till smågrus i munnen. Mobil som blir galen och skickar pinsamma sms till hela telefonboken igen. Jag kollar samtal och sms, och det är grönt, jag har inte skrivit eller ringt runt till alla gamla x, kunder och chefer, men inser efter en stund att jag bara hade drömt att inget hänt, och vaknar och ser att mobilen ändå löpt amok. Sen kommer man på att man bara drömde att man vaknade och hade skickat allt, men vaknar även ur den drömsekvensen och märker att... och så loopar man runt.

Nu är jag vaken, tror jag. Jag har inte skickat en massa sms eller ringt upp chefer från en galen mobil på natten. Fast jag måste kolla igen. Minns att någon sa: "men vad är det för galna skratt i bakgrunden???"

Det är inte roligt att ringa halva telefonboken 3 på natten, som jag gjorde från fullmånesfesten i Thailand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar