10 september 2006

Sex bloggar stopp

Sex texter idag, redan. Dags att säga stopp. Här kan man ju inte sitta och sitta, och slösa bort sitt liv. Folk säger att andra borde skaffa sig ett liv. Typ bilda familj och ett riktigt intresse. Trädgård till exempel. Men jag fattar att livet, det är nuet. Inte sen. Och det är lite stressande faktiskt.

Vädret är, hör och häpna, fantastiskt.
Och jag är så nöjd. Jag har rikskuponger kvar och ett uppdrag vid Slussen att utföra. Det är helt vindstilla, inga moln, 20 grader och nästan mitten på september. Fortsätter det såhär kan jag tänka mig att bo kvar, och skaffa fler cyklar och sånt.

Inneboenden kom precis hem (från kräftskivan igår som väl var riktigt riktigt lyckad, hoppas jag) och det luktar bränt. Kollar överallt. Är skiträdd för rökare som tillåter sig att röka liggandes. Hm.
Det var bara en grann-hemul som försöker grilla middag. Går inte så bra. Men det är väl kul att göra eld. Det är så typiskt för hemuler att göra allt lite mer krångligt än det behöver vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar