12 augusti 2006

Avslöjad av dottern

När dottern såg "Coola morsan" på nyligen.se förstod hon att jag har en blogg.
Igår var det dags:

- Har nåt att bekänna, sa hon. Jag vet att du har en blogg, coola morsan.
- Och det syns ju att det är du på bilden också, med dom där 80-talsglajorna och allt.
- Eh, men bilden är ju från 2001 eller 2002.., sa jag. Barbados.

Hon vet ju att jag använde coola_morsan i min första hotmail-mailadress för att matcha sonen som hade coola_snubben. Men nu börjar jakten på dotterns blogg. Lite rättvisa ska det väl ändå vara..

3 kommentarer:

  1. Själv så blev jag avslöjad av en vän i kväll som medlem i em community på nätet, en community som jag inte ville att någon skulle veta om att jag var med i.

    SvaraRadera
  2. Som jag berättade för dottern har jag inte marknadsfört min blogg. Däremot, om folk hittar den, så ska den ändå inte hänga ut nära och kära.

    SvaraRadera
  3. Folk är skvallriga. Inte alltid så kul!

    SvaraRadera