7 maj 2006

Skitstövlarna vi älskade så

Sitter här och vet inte vad jag ska göra.
Är 100 procent pigg. Fick sova till 12 idag, vilket gav cirkus 8 timmar. Van som jag är med 3-4 före en jobbardag, så är hela 8 timmar före en ledig dag väldigt

Tänkte skriva en rad på till exempel dots blogg och fråga hur hon gör, och kanske varför. Jag vill hellre träffa "stabila" roliga tjejer att gå ut med på roliga och vågade ställen, snarare än att stämma träff med en rad helt okända män en och en.

Det skulle ju vara värre än att gå till jobbet.

Vad jag menar med stabila kan jag ju återkomma till, men jag har gjort slut med exhibitionisterna. När jag vill gå ut och dansa menar jag ungefär försvinna på ett dansgolv för att musiken är så bra, eller att dansa ihop med någon som är i samma stämning, inte för att stå ensam och showa och *tro* att jag är här för att ALLA vill titta på MIG just nu, och köra inövade rörelser till vilken musik som helst.

Sen när showen, säg 10 minuter är över, ska man sitta och lyssna på problem och gråt över spilld mjölk, till exempel alla verkligt trevliga, som dom gav fan i, och alla skitstövlar dom älskade så.

1 kommentar:

  1. Det var jävligt många snygga killar på stället igår, tyckte jag, men dom var bara intresserade av att dansa..;)

    SvaraRadera