11 mars 2006

Röksugen minoritet

En sak. Dricka öl och dansa och sånt går väldigt bra utan cigaretter. Jag är glad att jag fortfarande får dricka öl och äta god mat och sånt. Men att gå upp på morgonen och bara ha en lång radda jobbiga saker framför sig till sena natten, sätta på kaffet och... nääej. Jag behöver en cigarett.

Men det är väl som det är. Man har sin utmätta livs-ranson. När det gäller cigaretter är min slut. Jag rökte nog upp det sista av ransonen förra året som blev rekordåret i min röknings historia. Det är bara att tacka influensan.

Tack!

När det inte går att andas och kroppens inre organ håller på att sprängas sönder av hostan så blir rökningen liksom så lätt syndabocken, istället för bacillerna, men det är väl bara att haka på. Kul att tillhöra majoriteten för en gångs skull...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar