7 januari 2006

Svart lirare på Sjöhästen

Ibland lyckas man inte så bra med fotandet:

IMG_5208

Okej, nytt försök:

IMG_5207

Toni Ellis, före detta granne, på lokalsyltan Sjöhästen igår. Den nya tjejpolaren lurade med mig, men vi pratade inte mycket. Hon dansade. Jag drack några öl och tog lite bilder och snackade nog mest med bartendern.

IMG_5199

Tjejpolaren verkade vilja ha efterfest hos sig och bjuda killarna på mat, tror jag. Jag sjappade snabbt. Märkte att de inte ville. Och jag ville definitivt inte.
Tycker inte om att förödmjuka mig.
---
Funderar också på att en del män, svenska som utländska, beter sig som såna divor. Så snart de upptäckt att tjejer tycker att de är snygga börjar diveriet. Tjejerna flockas omkring och har ingen stolthet. Sen snackar brudarna skit i timmar om de här männen som inget ger, bara tar, och "aldrig gör nåt för en".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar