3 november 2005

X-et "back in service"

Nu kom det ett sms och jag kan inte låta bli att smila och småle en smula.

Jag har alltså inte skickat det så kallade x-et något sms för att be honom förklara varför han struntade i att kontakta mig när han var i Sverige förra helgen. Såhär:
"Sorry about that i had no service in Sweden. lv x"
Det går att tolka på flera sätt, en freudian slip, tycker jag. Men, men. Ett mer handfallet - och fantasilöst - pucko får man nog leta med ljus och lykta efter. Dessutom vet jag att han har ett vanligt Vodaphone-abb som funkar alldeles utmärkt, till exempel i Thailand. Och så även i Sverige.

Kan inte hjälpa att jag får lust att driva ordentligt med honom...
Några förslag?
---
PS. Dottern får hjälpa till. Kunde inte låta bli att berätta. Hon tyckte det en riktigt dålig ursäkt.

2 kommentarer:

  1. Du ska veta att jag funderar...haha...men är han inte mest av allt rädd för att bli avslöjad inför hon den "stadiga" flickvännen i London...kan du inte låtsas vara i London och ringa honom...liksom nonchalant bara säga att du är där och tänkte hälsa på...skicka sms som han gör...och svara sen inte på hans.
    Gör som han fast liksom tvärtom..eller hur det nu blev.

    SvaraRadera
  2. Det skulle vara lite kul att låtsas vara i london. "C u now. Am in London". Han skulle bli fullständigt vansinnig.

    SvaraRadera