20 oktober 2005

Snällast var Tiger Lou

Igår var alla snälla. Man undrar.

Var på besök i moderskeppet på jobbet och alla hejade och undrade över läget. Höga krav har jag ju inte. Normalläget är att folk surar med blicken i skärmen och sen springer till sin bilar.

Stämningen på spanskan var också god. Alla tjejerna vill verkligen lära sig spanska, och utan vare sig press eller stress eller betyg är det mycket roligare. Det är ju "bara" för att lära oss spanska vi går där.

Och snällast av alla igår var Tiger Lou som hade lyssnat på sina fans i gästboken och ordnat en extraspelning på Café 44 i Stockholm, för alla åldrar.
Idag spelar förresten Laakso på Kägelbanan. Funderar på att gå dit.

2 kommentarer:

  1. Snälla människor hänger inte på Kafe 44. Det är ett tillhåll för AFA och andra tungt kriminella vänsterextremister.

    SvaraRadera
  2. Inte vet jag. Jag var inte där. Jag menade bara att Tiger Lou verkar vara en väldigt trevlig person. Snällhet och politisk tillhörighet har inte med varandra att göra. Ungdomar kastar sig hit och dit i sina åsikter. Jag har kännt ursnälla personer, som haft extremt jobbiga politiska åsikter, som dessbättre bara var just åsikter.

    SvaraRadera