25 oktober 2005

Gissa vad jag köpt!

Verkligen shoppat loss. Men vad, tror du?

10 kommentarer:

  1. Det ser inte ut som om du har köpt bananer idag i allafall, de på kortet såg inte så nya ut precis...*ler*

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt. Det är dags att käka upp bananerna nu, eller aldrig.

    SvaraRadera
  3. Men vad kan du då ha köpt tro?? kan man få en ledtråd.

    Själv köpte jag en nätverkshårddisk idag... alltid något...

    SvaraRadera
  4. Du är nog på rätt spår. Det är ingen frukt och ingen grönsak. Nåt mer stabilt, men helt oätligt.

    SvaraRadera
  5. hm... helt oätligt... då kan det vara det jag trodde först...

    men jag gissar ändå på något tekniskt... ny dator? ny kamera? ny palm?

    SvaraRadera
  6. Du har köpt en Canon PowerShot S50 om du inte redan hade en sån.

    SvaraRadera
  7. AP, du har en sann detektivsådra! Men kameran är några år nu. Det var den som kom bort i Grekland i somras.

    Anders: Det är något rätt tekniskt som inte syns på bilden, men som kan ha påverkat den.

    SvaraRadera
  8. Gissar lite lätt på en kamera eller en blixt eller ett bildredigeringsprogram eller....nä där tog fantasin slut...

    SvaraRadera
  9. Du är på rätt väg. Det är något mekaniskt jag inhandlat som gjorde att jag kunde ta bilden på fruktskålen utan blixt fastän det knappt fanns någon ljuskälla i köket. (1/10 sek + bländare 2.8) Alltså: Ett bordsstativ.

    SvaraRadera
  10. Aha...ett sånt där liten gullig trebent sak alltså...

    Lite annat än mitt stora klumpiga stativ som väger bly att släpa runt på.

    SvaraRadera