6 oktober 2005

Dejt med ?

? vill träffa mig nu på fredag. Fick sms:et när jag kom ut från spanskan ikväll. ? är så han heter i min mobiladressbok numera. Alltså Johan, den snygge 30-åringen från Snaps i lördags, då han ju var extra snygg, som det heter. Jag ska inte klaga. Hur ofta träffar man en snygging som både kan prata och dansa hälften av gångerna.

Men jag åker tydligen till London på fredagkväll, där det så kallade x-et håller på och försöker göra sig fri. Att dottern tänker sig en ff-helg gör mig inte helt avslappnad, och jag åker inte till London för att bli nervvrak och sitta där och ringa hem en gång timmen dygnet runt.

1 kommentar:

  1. klart du ska träffa en snygging som både kan dansa och prata....
    boka om honom om du nu inte kan boka om Londonresan.

    SvaraRadera