22 september 2005

Snusk på bild? Nej tack!

Folk menar olika med snusk.
Har själv just fixat bort en riktig härd. Man kan skjuta upp saker länge, men inte hur länge som helst.

Husen här byggdes -88. Innan jag flyttade in i lägenheten år 2000 hade det bott två barnfamiljer här, som nog inte var så noga. Inte med spisen i alla fall. Jag vill inte ens tänka tanken att ingen av de där familjerna nånsin drog ut och gjorde rent under och bakom.

Nu är det gjort. En stark person från hyresvärden var här och hjälpte mig att få loss åbäket, som satt ordentligt fast. Och då inte i väggen, kan jag säga. Mer organiskt klister. Uuuää.
Och nej. Jag tog ingen bild på före och efter. Jag glömmer hellre det som var innan.

2 kommentarer:

  1. Rätt klokt att skippa snusket i bild...du får njuta desto mer nu!

    SvaraRadera
  2. Kunde ha jämfört det med Lotten Bergmans snusk avlopp på svenska hotell annars?...*ler*

    SvaraRadera