23 september 2005

Kvällsavslut

Klart jag bokade en ny Londontripp. 1 krona dit och 1 krona hem + avgifterna. 400 drygt gick det på. Det blir en vecka senare. Kommer ha pms och första mensdagarna, men va f*n. Ligga på hotellet och deppa kan ju ha sin tjusning.

Har också haft förhandling ikväll och har nu inbokad ledighet varje menshelg året ut. Kul.
Nejdå. Lyckades fixa en liten förskjutning i schemat, och det är bara att hoppas på att kroppen peppar-peppar tickar på i vanlig takt. Och i år är barnen hos sin far på julafton.

Och jag ska fortsätta gå mina spansklektioner på onsdagarna. Alla i gruppen igår var precis lika okunniga i spanska som jag. Bara tjejer och vi lärde oss räkna till 16 och läspa på Valencia, Barcelona och säga Majorka, Seviija och rrrulla på Real Madrid. 12 stycken. Alla i 25-årsåldern, utom jag.

4 kommentarer:

  1. Alltså apropå PMS och sånt, jag säger bara spiral... Det var läskigt att sätta in den men efter några månader försvann mens, PMS, allt, detta är himmelriket...

    ..och kolla vad jag har lärt mig... AP i rubriken... tog några månader, men i alla fall...

    SvaraRadera
  2. Har också spiral och nada (titta!) mens...skönt!

    Kul med spanskan, läste också för hundra år sedan, kanske ska börja igen?...
    Quantas botellas es en el bolso? (hur många flaskor finns det i resväskan??
    Kapitel 5, "I tullen"...
    Trevlig helg tjejen, vi hörs!
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  3. Måste vara nån special-spriral som tar bort allt! Har mest hört om spiraler som orsaker ständiga blödningar.
    ---

    Quantas botellas es en el bolso?

    Måste vara riktig charterspanska det där! ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag tror det är nån ny sorts hormonspiral, inte den gamla sorten som ju förvärrade allting.

    SvaraRadera