19 maj 2005

Om tonåringen får välja

Jag fick inte se European song contest-semifinalen. Tur att man har tonåring i huset. Istället såg vi den brittiska tv-serien Mitt liv som film, avsnitt 3, Top Gun. Seriestarten av The 4400står på inspelning. Tänkte spara på hög och göra en Heimat, dvs en långsittning. Ta två-tre avsnitt i stöten nån deppig gråsvart natt.
Har bestämt mig för att lägga mig tidigt. Lätt att säga när klockan inte ens är 11 och man fortfarande är i efter-jobbet-slappar-fasen och Oz inte börjat än.
Nej, lite självdiciplin och 3-4 sömntabletter är allt som skulle behövas...

2 kommentarer:

  1. Varför inte tanka ner the 4400 via webben och se hela säsongen (5 delar) på en och samma gång utan att vänta många veckor? Pilotavsnittet är 85 min långt, de andra är på 45 min.

    SvaraRadera
  2. Och sömnpillren då, går de att tänka hit via nåt rör eller länk? (Har hyfsat bra dator)

    SvaraRadera