28 januari 2005

X-et på tripp igen

X-et kallar jag honom. Men det är ju inte riktigt sant. Jag trodde länge att han avslutat sitt tidigare förhållande, men det gjorde han aldrig. Efter 1,5 år nånting gav jag upp, och det var ett år sen ungefär.

Nyss ringde han från London. Sa att han inte skulle gå att få tag i på sex veckor eftersom han åker till Sydamerika imorgon. Hm. Jag vet att han aldrig reser själv, men kunde ändå inte låta bli att fråga:

- Will you travel with company?
- No-no, alone.

Suck. Somliga personer kan inte sluta ljuga. Han vill inte att jag ska veta att han fortfarande är ihop med henne, och att hon godtroget fortsätter att betala deras resor, förutom när andra tjejer gör det...

[kategorier: att bli blåst, förälskelser, olycklig kärlek, på distans, otrohet]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar