19 augusti 2005

Torrt som fnöske är det

Har en känsla av att min blogg har blivit tråkig att läsa.

Kanske känns det så för att jag tiger om så mycket. Vill inte lämna ut andra. Men eftersom man sitter i ett nät av relationer så gäller det att alltid vara försiktig, så att andra inte tar skada av det man berättar om.

Mitt liv är rätt torrt just nu. Torrt som fnöske. Tänd på, och brasan skulle brinna ut på nolltid.
Men det kanske mest är att jag har varit lite sjuk på sistone och missar allt jag vill göra. Allt är helt otajmat. Och som vanligt blir andra huvudpersonerna, med alla sina dramer och problem.

Umgås med personer som excellerar i att vara dramatiska och ständigt skojiga eller nojiga - eller helt under isen. Märker att ingen bryr sig om MIG. Det är speciellt när man är sjuk och utslagen det märks mest. Det är både en sorg och en stor frihet - om man kan lyckas ta det på rätt sätt...

5 kommentarer:

  1. Ha, som ni ser har jag faktiskt läsare! Titta bara på kommentarerna ovan!

    /como

    SvaraRadera
  2. hej !

    Ville bara säga att jag läser dig hela tiden och jag gillar din blogg precis som den är. Kommenterar inte så ofta mest för att jag känner mig lite larvig som inte har egen blogg och är anonym. Jag har ju skrivit en del väldigt självutlämnande kommentarer till dig så för min egen skulle måste jag vara anonym.
    Chatta kan ju vara ett bra sätt att få nya kontakter, det är ju inte bara gifta män som vill ha telefonsex även om de är rätt många.
    hälsn.
    "AP"

    SvaraRadera
  3. Hej AP, undrade just om du hade egen blogg eller inte. Man MÅSTE ju inte ha det. Inte ett dugg larvigt.
    Jag är inte så avancerad med den här bloggen så att jag kan kolla hur många som läser, och kanske till och med vilka.
    Jag är glad att du läser och kommentera gärna när du känner för det.
    /como

    SvaraRadera
  4. Hej igen !

    Nej ingen blogg för mig än, kanske aldrig blir ngn heller. Jag var på bloggforum och lyssnade och sög i mig massa information, hade tänkt börja men jag funderar så mkt på hur och på vilket sätt och kanske framförallt vilken grad av anonymitet.
    mvh
    "AP"

    SvaraRadera
  5. Förstår absolut det där med att vilja vara säker på att vara helt anonym. Jag skulle släppa loss långt mer om jag visste att ingen kopplade como till mig.

    Tare bara lugnt och kolla upp om du kan skaffa en anonym blogg. Ibland är de dom som verkligen har mycket att berätta och uttrycka som måste trycka allt inåt istället, av säkerhetsskäl.

    SvaraRadera