27 juni 2006

Bokar på mer och mer

Jag har en enkel flight från Köpenhamn till Aten.

Nu har jag bokat ett flyg så att jag först kommer till Köpenhamn också. Kan vara bra.
Biljetten från Aten till ön köpte jag redan i november. Och har tappat bort. Få se hur det går. Om den nya biljetten kommer hit i tid. Pappersbiljetter är idioti.

Lyckades nu boka highspeedbåt från ön jag landar på till favoritön som ligger bredvid. Planet landar 14:20 och båten går 15:40. Liiite lite marginal kanske. Men i Grekland är det nog oftare båtarna som är sena än planen.

Nu ska jag "bara" få tag i Roskildebiljett alternativt hotell i Köpenhamn också. Two nights in Denmark. Känns inte helt fel. Semester från datorerna, eller snarare biverkningarna av dom med slutkörda datornarmar, hägrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar